Gebruik social media gemeente Maastricht

Gemeente Maastricht zet social media in om u te voorzien van informatie en antwoord te geven op uw vragen. U vindt de gemeente op Facebook en Twitter en kunt ook contact opnemen met ons via WhatsApp.

Als u ons een vraag stelt via Twitter, Facebook of WhatsApp

Als u ons een vraag stelt via Twitter, Facebook of WhatsApp proberen u zo snel mogelijk van dienst te zijn. Op werkdagen staan onze medewerkers tussen 09.00 en 17.00 uur paraat om antwoord te geven op vragen en meldingen. 

Ons streven is uw vraag of melding binnen 24 uur te behandelen. Staat het antwoord op uw vraag op onze website, dan krijgt u een antwoord met verwijzing naar de desbetreffende informatiepagina.

Meldingen worden doorgestuurd naar het verantwoordelijke team. Wenst u feedback over wat er met uw melding gebeurt, stuur ons dan in een privé-bericht uw e-mailadres. Wij houden u dan op de hoogte over de melding.

Niet alle informatie is meteen voorhanden. Het kan in die gevallen langer duren voor u antwoord heeft.

De gemeente Maastricht reageert niet op alles

Wij zijn blij met uw mening en suggesties. De gemeente kan niet op alle opmerkingen reageren. Soms zullen wij met u echter van mening verschillen. De standpunten van de gemeente zijn weloverwogen en we zijn altijd bereid deze toe te lichten.