Contact en openingstijden

Op de website van de Veiligheidsregio vindt u de alle informatie over de afgekondigde maatregelen van het Rijk en wat deze voor u (bewoners en bedrijven) kunnen betekenen. Wij vragen u om eerst op deze website te kijken voor het antwoord op uw vragen en de laatste actualiteiten. Op de pagina Steunpunt Corona vindt u  de informatie over wat deze maatregelen betekenen voor onze gemeentelijke dienstverlening. En specifieke berichten die alleen voor Maastricht gelden.  

Is het gemeenteloket open?

De op dit moment noodzakelijke dienstverlening van het GemeenteLoket is aangepast aan de maatregelen in verband met het coronavirus. Heeft u iets nodig kijk op de website bij het product dat u nodig heeft. Per product kunt u zien of u dat op dit moment kan aanvragen en hoe u dat dan eventueel kan doen. Komt u er niet uit? Dan ziet u ook per product hoe u ons kan bereiken. 

Meer informatie over onze dienstverlening tijdens Corona vindt u op de pagina Steunpunt Corona. Heeft u nog meer vragen hierover? Neem dan telefonisch contact op via +31(0) 43 350 40 40.

  • Bijzondere openingstijden / feestdagen

    2020

    • 26 maart en 2 april 2020 zijn geen koopavonden
    • 13 april 2020 Tweede Paasdag gesloten
    • 27 april 2020 Koningsdag gesloten
    • 4 mei 2020 Brugdag gesloten
    • 5 mei 2020 Bevrijdingsdag gesloten
    • 21 mei 2020 Hemelvaartsdag gesloten
    • 22 mei 2020 Brugdag gesloten
    • 1 juni 2020 Tweede Pinksterdag gesloten
    • 24 december 2020 van 08:30 tot 13:00 uur geopend
    • 25 december 2020 Eerste Kerstdag gesloten
    • 26 december 2020 Tweede Kerstdag gesloten
    • 31 december 2020 van 08.30 tot 13:00 geopend
Mosae Forum - gebouw

GemeenteLoket

Hebt u iets nodig?

Dan kijk op de website bij het product dat u nodig hebt.

Foto Sociale Zaken gebouw Randwycksingel

Sociale Zaken

Ga naar Sociale Zaken Maastricht Heuvelland voor informatie over de dienstverlening.

  • Toegankelijkheid

    Onze gebouwen zijn toegankelijk voor rolstoelen. Hulphonden zijn welkom. Er zijn toiletten en een invalidetoilet. Meer over de toegankelijkheid van onze gebouwen

    Heeft u hulp nodig? Meld u dan bij de balie.  

  • Postadres

    Wilt u ons iets sturen? Stuur het dan naar: 

    Postbus 1992, 6201 BZ Maastricht

  • Social media & nieuwsbrief

    Volg het nieuws van uw gemeente en over uw stad op Facebook, Twitter en onze nieuwsbrief. Op LinkedIn houden we u op de hoogte van onze vacatures.

  • Betalen bij voorkeur met pinpas

    Betaal bij de gemeente Maastricht bij voorkeur met uw pinpas.

  • Servicenormen

    Wij zijn u zo goed mogelijk van dienst. Daarom hebben we servicenormen afgesproken. Zo weet u precies wat u van ons kunt verwachten.

    Als u ons algemene nummer belt

    Krijgt u meestal binnen 20 seconden een medewerker aan de lijn. We proberen uw vraag direct te beantwoorden. Lukt dat niet, dan bellen we u uiterlijk de volgende dag terug.

    Als u langskomt

    Heeft u een afspraak gemaakt? Dan helpen we u binnen 5 minuten. 

    Als u een e-mail stuurt

    Mailt u ons? Dan krijgt u automatisch een ontvangstbevestiging. U ontvangt zo snel mogelijk een antwoord, uiterlijk binnen twee weken. Kunnen we uw vraag niet (meteen) beantwoorden? Dan hoort u van ons welke afdeling uw e-mail behandelt en wanneer u antwoord kunt verwachten.

    Als u een brief stuurt

    Een brief beantwoorden we zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen vier weken. Als er een andere afhandelingstermijn geldt, bijvoorbeeld bij een bezwaarschrift, dan hoort u dat van ons.

    U wordt sneller geholpen

    We kunnen u sneller helpen als u: 

    • uw zaken online regelt (als dat mogelijk is)
    • de gevraagde documenten bij de hand heeft.

    Onze manieren

    • Wij staan u vriendelijk en deskundig te woord.
    • Wij informeren u correct en volledig. Wij leggen u graag uit hoe zaken werken en waarom.
    • Wij waken over uw privacy. Informatie en kennis met een vertrouwelijk karakter blijven vertrouwelijk en gebruiken we alleen voor doelen waar ze voor bestemd zijn.
    • Wij spreken en schrijven in taal die voor u begrijpelijk is.
    • Wij staan open voor uw ideeën en suggesties om het een volgende keer (nog) beter te doen.

Heeft u nog vragen?

Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden op deze website? Neem dan contact met ons op! Voor alle vragen over Corona kunt u het beste eerst onze informatiepagina over corona raadplegen of neem contact op via +31(0) 43 350 40 40.
Telefoon 14 043
bel het GemeenteLoket
Vanuit het buitenland belt u +31 43 350 4040
Een melding doorgeven
via de Maastricht Meldt app
U meldt het snel en gemakkelijk bij ons via de app of een van onze andere kanalen.
Contactformulier
u krijgt antwoord per e-mail
Wij streven ernaar u binnen één werkdag een antwoord per e-mail te sturen.