Contact en openingstijden

Lees deze informatie voordat u het GemeenteLoket bezoekt.

Is het GemeenteLoket open?

Ja, maar alleen als u een afspraak heeft. De op dit moment noodzakelijke dienstverlening van het GemeenteLoket is aangepast aan de maatregelen in verband met het coronavirus. In juli, augustus en september heeft het GemeenteLoket geen koopavond

Heeft u iets nodig? Kijk op de website bij het product dat u nodig heeft. U ziet dan of u dat op dit moment kunt aanvragen en hoe u dat eventueel kunt doen. Komt u er niet uit? Dan ziet u ook per product hoe u ons kunt bereiken. 

Hygiënemaatregelen en gezondheidscheck

Als u het GemeenteLoket bezoekt, gelden er momenteel meer voorzorgsmaatregelen, voor uw en onze gezondheid. 

Als u een van de volgende vragen met JA beantwoordt, blijf dan thuis. Baliemedewerkers mogen u dan niet helpen.

  • Had u in de afgelopen 24 uur last van neusverkoudheid, loopneus, niezen, hoesten, keelpijn, benauwdheid, plotseling verlies van reuk en/of smaak of verhoging/koorts (meer dan 38 graden)?
  • Heeft u op dit moment een huisgenoot met koorts of benauwdheidsklachten?
  • Heeft u het coronavirus gehad en is dit de afgelopen 7 dagen vastgesteld (via een laboratoriumtest)?
  • Heeft u een huisgenoot met het coronavirus en heeft u in de afgelopen 14 dagen contact met hem of haar gehad terwijl hij zij nog klachten had?
  • Bent u in quarantaine omdat u direct contact heeft gehad met iemand waarbij het coronavirus is vastgesteld?

Als u alle vragen met nee kunt beantwoorden, kunt u naar uw afspraak bij het GemeenteLoket. Hier gelden de volgende maatregelen.

  • Kom, als dat kan, alleen.
  • Kom op tijd. Bent u meer dan 10 minuten te vroeg? Wacht dan even buiten.
  • Desinfecteer uw handen bij binnenkomst.
  • Houd 1,5 meter afstand van elkaar.
  • Volg de aangegeven looproutes en aanwijzingen.

Hartelijk dank voor uw medewerking en begrip. Alleen samen krijgen we corona onder controle!

Mosae Forum - gebouw

GemeenteLoket

Bezoekadres

Mosae Forum 10
6211 DW Maastricht

Routebeschrijving via Google

Foto Sociale Zaken gebouw Randwycksingel

Sociale Zaken

Ga naar Sociale Zaken Maastricht Heuvelland voor informatie over de dienstverlening.

  • Bijzondere openingstijden / feestdagen 2020

    • 1 juni 2020 Tweede Pinksterdag gesloten
    • 24 december 2020 van 08:30 tot 13:00 uur geopend
    • 25 december 2020 Eerste Kerstdag gesloten
    • 26 december 2020 Tweede Kerstdag gesloten
    • 31 december 2020 van 08.30 tot 13:00 geopend
  • Toegankelijkheid

    Onze gebouwen zijn toegankelijk voor rolstoelen. Hulphonden zijn welkom. Er zijn toiletten en een invalidetoilet. Meer over de toegankelijkheid van onze gebouwen

    Heeft u hulp nodig? Meld u dan bij de balie.  

  • Postadres

    Wilt u ons iets sturen? Stuur het dan naar: 

    Postbus 1992, 6201 BZ Maastricht

  • Social media & nieuwsbrief

    Volg het nieuws van uw gemeente en over uw stad op Facebook, Twitter en onze nieuwsbrief. Op LinkedIn houden we u op de hoogte van onze vacatures.

  • Betalen bij voorkeur met pinpas

    Betaal bij de gemeente Maastricht bij voorkeur met uw pinpas.

  • Servicenormen

    Wij zijn u zo goed mogelijk van dienst. Daarom hebben we servicenormen afgesproken. Zo weet u precies wat u van ons kunt verwachten.

    Als u ons algemene nummer belt

    Krijgt u meestal binnen 20 seconden een medewerker aan de lijn. We proberen uw vraag direct te beantwoorden. Lukt dat niet, dan bellen we u uiterlijk de volgende dag terug.

    Als u langskomt

    Heeft u een afspraak gemaakt? Dan helpen we u binnen 5 minuten. 

    Als u een e-mail stuurt

    Mailt u ons? Dan krijgt u automatisch een ontvangstbevestiging. U ontvangt zo snel mogelijk een antwoord, uiterlijk binnen twee weken. Kunnen we uw vraag niet (meteen) beantwoorden? Dan hoort u van ons welke afdeling uw e-mail behandelt en wanneer u antwoord kunt verwachten.

    Als u een brief stuurt

    Een brief beantwoorden we zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen vier weken. Als er een andere afhandelingstermijn geldt, bijvoorbeeld bij een bezwaarschrift, dan hoort u dat van ons.

    U wordt sneller geholpen

    We kunnen u sneller helpen als u: 

    • uw zaken online regelt (als dat mogelijk is)
    • de gevraagde documenten bij de hand heeft.

    Onze manieren

    • Wij staan u vriendelijk en deskundig te woord.
    • Wij informeren u correct en volledig. Wij leggen u graag uit hoe zaken werken en waarom.
    • Wij waken over uw privacy. Informatie en kennis met een vertrouwelijk karakter blijven vertrouwelijk en gebruiken we alleen voor doelen waar ze voor bestemd zijn.
    • Wij spreken en schrijven in taal die voor u begrijpelijk is.
    • Wij staan open voor uw ideeën en suggesties om het een volgende keer (nog) beter te doen.

Heeft u nog vragen?

Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden op deze website? Neem dan contact met ons op! Voor alle vragen over Corona kunt u het beste eerst onze informatiepagina over corona raadplegen of neem contact op via +31(0) 43 350 40 40.
Telefoon 14 043
bel het GemeenteLoket
Vanuit het buitenland belt u +31 43 350 4040
Een melding doorgeven
via de Maastricht Meldt app
U meldt het snel en gemakkelijk bij ons via de app of een van onze andere kanalen.
Contactformulier
u krijgt antwoord per e-mail
Wij streven ernaar u binnen één werkdag een antwoord per e-mail te sturen.