Contact en openingstijden

Veel zaken met de gemeente kunt u via deze website zelf regelen. Wilt u liever langskomen? Maak dan een afspraak. Zonder afspraak kunnen we u niet helpen. 
Mosae Forum - gebouw

GemeenteLoket

Werkt alleen op afspraak

Het GemeenteLoket werkt op afspraak. Wilt u langskomen? Neem dan contact met ons op.

Bezoekadres
Mosae Forum 10
6211 DW Maastricht
route op Google Maps

 

Openingstijden GemeenteLoket

Maandag 08.30 - 16.30 uur
Dinsdag 08.30 - 16.30 uur
Woensdag 08.30 - 16.30 uur
Donderdag 13.30 - 19.00 uur
Vrijdag 08.30 - 12.30 uur
Foto Sociale Zaken gebouw Randwycksingel

Sociale Zaken

Afspraak maken aanbevolen

U kunt Sociale Zaken Maastricht Heuvelland zonder afspraak bezoeken. Met afspraak wordt u sneller geholpen.

Bezoekadres
Randwycksingel 22
6229 EE Maastricht
route op Google Maps

 

Openingstijden Sociale Zaken

Maandag 08.30 - 17.00 uur
Dinsdag 08.30 - 17.00 uur
Woensdag 08.30 - 17.00 uur
Donderdag 08.30 - 19.00 uur
Vrijdag 08.30 - 17.00 uur

Heeft u nog vragen?

Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden op deze website? Neem dan contact met ons op!
Telefoon 14 043
bel het GemeenteLoket
Vanuit het buitenland belt u +31 43 350 4040
Een melding doorgeven
via de Maastricht Meldt app
U meldt het snel en gemakkelijk bij ons via de app of een van onze andere kanalen.
Contactformulier
u krijgt antwoord per e-mail
Wij streven ernaar u binnen één werkdag een antwoord per e-mail te sturen.
  • Bijzondere openingstijden

    Wij zijn in 2019 gesloten op de dagen:

    • Woensdag 25 december (eerste kerstdag)
    • Donderdag 26 december (tweede kerstdag)
    • Vrijdag 27 december (brugdag)
      Het GemeenteLoket is dan uitsluitend geopend voor aangifte geboorte / overlijden van 9.00 tot 11.00 uur.

    Beperkt geopend / eerder gesloten

    Het GemeenteLoket sluit eerder op onderstaande dagen. De balies zijn dan vanaf 16.00 uur gesloten.

    • Dinsdag 24 december
    • Dinsdag 31 december
  • Toegankelijkheid

    Onze gebouwen zijn toegankelijk voor rolstoelen. Hulphonden zijn welkom. Er zijn toiletten en een invalidetoilet. Meer over de toegankelijkheid van onze gebouwen

    Heeft u hulp nodig? Meld u dan bij de balie.  

  • Postadres

    Wilt u ons iets sturen? Stuur het dan naar: 

    Postbus 1992, 6201 BZ Maastricht

  • Social media & nieuwsbrief

    Volg het nieuws van uw gemeente en over uw stad op Facebook, Twitter en onze nieuwsbrief. Op LinkedIn houden we u op de hoogte van onze vacatures.

  • Betalen bij voorkeur met pinpas

    Betaal bij de gemeente Maastricht bij voorkeur met uw pinpas.

  • Servicenormen

    Wij zijn u zo goed mogelijk van dienst. Daarom hebben we servicenormen afgesproken. Zo weet u precies wat u van ons kunt verwachten.

    Als u ons algemene nummer belt

    Krijgt u meestal binnen 20 seconden een medewerker aan de lijn. We proberen uw vraag direct te beantwoorden. Lukt dat niet, dan bellen we u uiterlijk de volgende dag terug.

    Als u langskomt

    Heeft u een afspraak gemaakt? Dan helpen we u binnen 5 minuten. 

    Als u een e-mail stuurt

    Mailt u ons? Dan krijgt u automatisch een ontvangstbevestiging. U ontvangt zo snel mogelijk een antwoord, uiterlijk binnen twee weken. Kunnen we uw vraag niet (meteen) beantwoorden? Dan hoort u van ons welke afdeling uw e-mail behandelt en wanneer u antwoord kunt verwachten.

    Als u een brief stuurt

    Een brief beantwoorden we zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen vier weken. Als er een andere afhandelingstermijn geldt, bijvoorbeeld bij een bezwaarschrift, dan hoort u dat van ons.

    U wordt sneller geholpen

    We kunnen u sneller helpen als u: 

    • uw zaken online regelt (als dat mogelijk is)
    • de gevraagde documenten bij de hand heeft.

    Onze manieren

    • Wij staan u vriendelijk en deskundig te woord.
    • Wij informeren u correct en volledig. Wij leggen u graag uit hoe zaken werken en waarom.
    • Wij waken over uw privacy. Informatie en kennis met een vertrouwelijk karakter blijven vertrouwelijk en gebruiken we alleen voor doelen waar ze voor bestemd zijn.
    • Wij spreken en schrijven in taal die voor u begrijpelijk is.
    • Wij staan open voor uw ideeën en suggesties om het een volgende keer (nog) beter te doen.